Bu Blogda Ara

14 Mart 2012 Çarşamba

ÇEYİZE BAŞLADIK





                  Komşum Emine' yi çok takdir ederim, becerikli bir ev hanımı, her konu da dört dörtlük. Hiç boş oturmaz mutlaka elinde bir işi vardır, bu işlerle de aile bütçesine katkıda bulunur. Emineciğim   çok da güzel iğne oyaları yapıyor. Ben de kendisinden rica ettim  oğullarıma çeyizlik çember oyaları yaptı.



          Çemberleri çok beğenerek almıştım,oyaları da harika oldu.Örtü veya flar olarak çok hoş.




 













     Emineciğim, dün komşularla oturmaya geldi,yine oğullarıma örtü amaçlı bohça oyalıyor.
Örtüler de harika olmuş,renkler çok uymuş.Bitince sizlerle tekrar paylaşacağım.











1 yorum:

  1. Komşunun ellerine sağlık iğne oyaları harika mekik ve iğne oyasını hiç denemedim denemeye de niyetim yok çevremizde o kadar güzel yapıyorlar ki NURAY

    YanıtlaSil

Yorum ve beğenileriniz için teşekkür ederim.