Bu Blogda Ara

7 Ekim 2013 Pazartesi

                             

                                                Sevgili  GÖKYÜZÜNÜNELLERİ 




                 Bir yerde hata yaptım galiba bir türlü yorumunu cevaplayamadım,yazdıklarım bir türlü  görünmüyor. Şapkanın yapımını burada yazıyorum.
               %50 yünlerden kullanıyorum,5 numara şiş ve 80 ilmek başladım,hatırlatayım ben örgüyü çok sıkı örerim sen de ona göre şiş ve ip seçebilirsin.
   Lastik kısmını istediğin kadar örenbilirsin,ben 12 sıra ördüm. Ters örgüye geçerken her 8 ilmekte bir tane arttırdım,90 ilmek oldu. 6sıra ters 4 sıra düz olarak şapkanın uzunluğunu kadar ördüm.
 Bitirme kısmına gelince yüzden  her 10 ile 11 .ilmeği birlikte alarak ilmekleri eksilttim., ilmekler 18 tane kalana kadar ördüm.Kalan ilmekleri de bir ipe geçirip sıkıca bağladım ,bağladığım iple de yanını diktim. Kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ve beğenileriniz için teşekkür ederim.